.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشکلات کشاورزی و اشتغال مازندران در چین حل نمی شود
یک فعال رسانه ای با انتقاد از سفر استاندار و برخی مدیران استان به کشور چین گفت : مشکلات کشاورزی و اشتغال مازندران در چین حل نمی شود.

محسن گرجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور مدیران کل جهاد کشاورزی و تعاون، کار و امور اجتماعی در این سفر خارجی اظهار داشت: بدون تردید مشکلات کشاورزی و معضل بیکاری در مازندران را نمی توان در کشور چین رفع کرد.

وی با تاکید بر لزوم شتاب خدمات رسانی به سیل زدگان شهرستان بهشهر گفت: در حالی که سیل آسیب های جدی به کشاورزی بهشهر و چند شهر دیگر وارد کرده و برخی فرصت های شغلی در مناطق سیل زده از بین رفته، سفر مدیران کل جهاد کشاورزی و کاربه عنوان متولیان اصلی کشاورزی و اشتغال استان، به کشور چین هیچ توجیه منطقی ندارد.

این کارشناس مسائل سیاسی با مهم خواندن پاسخگویی مدیران به افکار عمومی افزود: استاندار مازندران چگونه می خواهد افکار عمومی استان را قانع کند که در این شرایط که چند شهر استان با مشکلات مربوط به سیل دست و پنجه نرم می کند به همراه مدیران چند اداره کل حساس و مرتبط با خدمات رسانی به سیل زدگان از کشور خارج شده است.

این فعال رسانه ای از عدم اطلاع رسانی قبل ازاین سفر انتقاد و سئوال کرد: چرا استاندار مازندران و اعضای هیئت همراه وی که متشکل ازبرخی مدیران دستگاه های اجرایی استان بوده مانند تمامی سفرهای خارجی مرسوم مقامات کشور و دیگر استانها قبل از سفر به اطلاع رسانی در خصوص اهداف این سفر اقدام نکردند.

گرجی در عین حال بدلیل ابهام در نتایج و خروجی سفرهای خارجی مدیران استان، از سازمان بازرسی استان و دیگر دستگاههای نظارتی خواست تا در خصوص این سفرها ، بویژه سفر به چین تحقیق و نتایج آنرا به اطلاع رسانه ها و افکارعمومی برسانند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 آبان 1391
پولي بوده كه مي بيست خرج مي شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.